Koronawirus. Branża CFM stawia na rozwój usług door-to-door

Koronawirus. Branża CFM stawia na rozwój usług door-to-door

  • Sezonowa wymiana opon czy okresowy przegląd techniczny to jedne z wielu spraw, z którymi kierowcy mogą mieć kłopot w czasie epidemii.
  • Firmy z sektora CFM modyfikują swoje oferty, aby wyręczać klientów w realizacji bieżących zadań dotyczących obsługi samochodów.
  • Grupa Masterlease rozbudowuje swoje usługi door-to-door o pakiet concierge, w ramach którego klienci mogą m.in. wymienić opony w swoim aucie bez wychodzenia z domu.

Ograniczenia związane z pandemią zaczynają dotykać działań związanych z obsługą techniczną samochodów. Kwiecień to zazwyczaj okres sezonowej wymiany opon, ale ze względu na wprowadzone ograniczenie w przemieszczaniu się wizyta w serwisie wulkanizacyjnym może być niemożliwa.

Z pomocą starają się przyjść firmy z sektora CFM, które na co dzień zarządzają autami swoich klientów. Rozbudowują i modyfikują oferowane usługi, aby dopasować je do obowiązujących ograniczeń. Jedną z takich firm jest Masterlease należąca do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego, która już kilka tygodni temu dopasowała ofertę abonamentu do aktualnych potrzeb klientów. W przypadku zawarcia umowy on-line na 12 miesięcy klient będzie miał możliwość jej rozwiązania w dowolnym momencie bez ponoszenia żadnych dodatkowych konsekwencji finansowych.

Kolejnym działaniem Masterlease mającym na celu pomoc kierowcom w czasie epidemii jest rozbudowanie oferowanych już usług door-to-door o pakiet concierge.

- Wymiana opon to przede wszystkim kwestia bezpieczeństwa. Opony zimowe przy wysokich temperaturach mogą stwarzać zagrożenie dla samego kierowcy i innych uczestników ruchu. Dlatego zdecydowaliśmy się na szybkie działanie ułatwiające wymianę opon naszym klientom. Usługi door-to-door świadczymy już od ponad dwóch lat, na dostawę zamawianego auta pod drzwi decyduje się już co trzeci klient Master1.pl. Postanowiliśmy wykorzystać nasze doświadczenie i w ten sam sposób wymieniać opony w samochodach naszych klientów – mówi Tomasz Jabłoński, Prezes Zarządu Masterlease należącej do Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego

Wymiana opon door-to-door. Jak to wygląda w praktyce?

Pracownik odbiera samochód spod domu kierowcy i transportuje go do serwisu wulkanizacyjnego, w którym przechowywane są opony. Po wykonanej pracy pojazd jest odstawiany z powrotem pod dom kierowcy i dokładnie dezynfekowany.

- Wymiana opon door-to-door to tylko jedna z usług naszego pakietu concierge, który wprowadziliśmy na czas epidemii koronawirusa. W ten sam sposób będziemy chcieli dokonywać np. przeglądów okresowych, badań technicznych i innych zadań związanych z obsługą samochodów. Pakiet usług z opcją door-to-door to przyszłościowy trend na rynku CFM, który z pewnością będziemy chcieli rozwijać – mówi Krzysztof Krawczyk, Dyrektor Logistyki Masterlease.

drukuj

Kontakt dla mediów