Są takie tematy dla PR-owców i marketingowców, które można nazwać evergreenami - wiecznie żywymi, wiecznie "żrącymi" przyczynkami do napisania świetnego tekstu czy informacji prasowej. Wojciech Wężyk (managing partner w agencji PR Brandscope) rozmawia z Piotrem Habasińskim (dyrektor ds. PR) o najlepszych październikowych tematach, o których PR-owcy z zakresu finansów (i nie tylko!) powinni pamiętać, planując pracę w tym miesiącu. Wśród nich: - powrót na studia - wybory parlamentarne - 1 listopada dzień Wszystkich Świętych - jesienna pogoda W Brandscope lubimy dzielić się wiedzą i inspiracjami. Dlatego przygotowaliśmy krótki materiał na temat tego, jakie tematy będą do wykorzystania w komunikacji w październiku. To są evergreeny, które oczywiście powinno się uzupełnić odpowiednio angażującym contentem o charakterze newsowym. Mamy nadzieję, że podpowiedzi będą dla Was inspiracją - chcemy tego typu materiały wrzucać każdego miesiąca. Jeśli macie jakieś pytania, piszcie do Piotrka lub Wojtka. Z góry dzięki za czas poświęcony na obejrzenie tego wideo. Zapraszamy do kontaktu! www.brandscope.pl